Завдання для дистанційного навчання
У зв'язку з карантином надсилаю вам перелік завдань для самостійного опрацювання.
Математика - с. 140-141 №9 (усно),№7, № 8, №10 (письмово).
Англ. мова - переглянути відео.
Математика - с. 140 №1 (усно), №2, №3, №4 (письмово).
Математика - с. 139 №1, №2, №3, №4 (усно); №5, №6, №7 (письмово).
Математика - с. 138 №1, №2, №4 (усно); №3, №5, №6 (письмово).
Англ. мова - повторити тему "Food" (с. 87) та виконати тест.
Тест - завантажити
Укр. мова - с. 107 (виразно читати вірш); вправа 2 (усно); вправа 3 (письмово).
Математика - с. 137 №1, №2, №5, №6 (усно); №3, №4, №7 (письмово)
Укр. мова - с. 105-106 (читати текст); вправа 2 (усно); вправа 3 (письмово).
Математика - с. 136 №8, №9, №10, №11 (письмово).
Укр. мова - с.103-104 (прочитати текст кілька разів); вправи 1, 2, 3 (усно); створіть комікс за сюжетом оповідання.
Математика - с. 135 №7, №8, №10, №11 (письмово)
Англ. мова - переглянути відеоурок.
Математика - виконати діагностичну роботу.
Укр. мова - с. 100-102 (прочитати текст кілька разів, запам`ятати, як вітаються люди в різних країнах); вправа 2 (усно); вправи 3, 4 (письмово)
Математика - с. 133 №1, №2, №4, №5 (письмово)
Укр. мова - с. 99-100 (читати і переказувати оповідання); вправа 4 (письмово)
Математика - с. 132 №1, №2, №3, №4, №5 (усно); №6, №7, №8, №9 (письмово); вивчити правило; повторити таблиці множення і ділення.
Середа (27.05. 2020 р.)
Укр. мова - с. 110 (прочитати текст кілька разів); вправи 2, 3 (усно); вправа 4 (письмово)Математика - с. 140-141 №9 (усно),№7, № 8, №10 (письмово).
Англ. мова - переглянути відео.
Вівторок (26.05.2020 р.)
Укр.мова - с. 109-110 (виразно читати вірш); вправи 1, 4 (усно); вправа 5 (письмово).Математика - с. 140 №1 (усно), №2, №3, №4 (письмово).
Понеділок (25.05. 2020 р.)
Укр. мова - с. 107-109 (читати і переказувати оповідання); вправа 3 (усно); вправа 4 (письмово).Математика - с. 139 №1, №2, №3, №4 (усно); №5, №6, №7 (письмово).
П`ятниця (22.05.2020 р.)
Укр. мова - с. 107-108 (прочитати оповідання кілька разів); вправа 2 (усно).Математика - с. 138 №1, №2, №4 (усно); №3, №5, №6 (письмово).
Англ. мова - повторити тему "Food" (с. 87) та виконати тест.
Четвер (21.05.2020 р.)
ЯДС - опрацювати с. 136-137.Укр. мова - с. 107 (виразно читати вірш); вправа 2 (усно); вправа 3 (письмово).
Математика - с. 137 №1, №2, №5, №6 (усно); №3, №4, №7 (письмово)
Середа (20.05.2020 р.)
ЯДС - опрацювати с. 134-135.Укр. мова - с. 105-106 (читати текст); вправа 2 (усно); вправа 3 (письмово).
Математика - с. 136 №8, №9, №10, №11 (письмово).
Вівторок (19.05.2020 р.)
ЯДС - виконати діагностичну роботу.
Діагностична
робота
Природа
влітку
1. Літо-це…
а)
шлях, який проходить природа від весни до осені;
б)
шлях, який проходить природа від зими до
весни;
в)
шлях, який проходить природа від осені
до весни;
2. Літо починає місяць…
а) травень
б) червень
в) серпень
а) травень
б) червень
в) серпень
3. Вкажи найдовший день року.
а) 22 грудня
б) 22 березня
в) 22 червня
4. З’єднай
лініями
Червень маківка
літа
Липень спад
літа
Серпень початок
літа
5. Випиши
прикмети літа.
□
Достигають ягоди, цвіте липа
□
Повітря холодне
□
Дні спекотні і задушливі
□
Сонце високо над горизонтом
□
Відлітають у вирій птахи
□
Дні довгі, а ночі короткі
6. Випиши
явища природи характерні для літа.
Сніг, туман, гроза, веселка, повінь, град, роса, листопад, блискавка,
грім, ожеледиця.
7. Запиши назви
п’ятьох тварин, занесених до Червоної книги України.
8. Запиши по 5 представників
рослинного і тваринного світу луків.
9. Запиши рослини-символи України.
Самоаналіз: я виконав(ла) ці завдання так:
Укр. мова - с. 103 - 105 (читати і переказувати текст); вправа 4 (письмово)
Математика - с. 136 №1, №2, №3, №4, №6, №7 (письмово)
Понеділок (18.05.2020 р.)
ЯДС - опрацювати с. 132-133 (завдання 1-4 усно); намалюйте плакат захисту природи влітку.
Перегляньте відео
Перегляньте відео "Права дитини"
Англ. мова - переглянути відеоурок.
П`ятниця (15.05.2020 р.)
Укр. мова - виконати діагностичну роботу.
Діагностична робота
Робота з мовними одиницями "Речення. Текст"
1. Визнач, який із поданих
записів є реченням.
а) У саду розцвіла;
б) Перша квітка;
в) У саду розцвіла перша квітка.
2. Продовж визначення.
Розповідним
називається речення, в якому:
а) про щось або про когось запитується;
б) про щось або про когось розповідається.
3. Визнач тип речення за
метою висловлювання.
Люби свою Батьківщину
а)
розповідне;
б)
питальне;
в)
спонукальне.
4.
Текст – це …
а)
зв'язані за змістом речення, розміщені в логічній послідовності;
б)
зв'язані за змістом речення, розміщені в будь - якій послідовності;
в)
не зв'язані за змістом речення, розміщені в будь - якій послідовності.
5. Прочитай
текст. Визнач тип тексту.
Тюльпан – чудова весняна квітка. У неї гнучке
стебельце та видовжені листки. Квітка цієї рослини складається з п`яти ніжних
великих пелюсток, які бувають багатьох кольорів. Тюльпан не лише красива
рослинка, а й пахуча. Її аромат приваблює своєю свіжістю та приємністю. Тому ця
квітка ціниться людьми у цілому світі.
а) текст-опис;
б) текст-розповідь.
6. Постав розділові знаки в
кінці кожного речення.
1. Чому соняшник повертає
голову за сонцем
2. Який чудовий весняний ранок
3. Андрійко допоміг бабусі перейти дорогу
7. Зі слів кожного рядка
склади речення.
1. Багато,
у, грибів, лісі, нашому.
2. Схилила
, віти, рікою, над, верба.
3. Книжку,
Іванко, цікаву, читає.
4. Лелеки,
з, повернулися, вирію.
8. Поділи текст на речення.
Запиши.
Кошеня захотіло зловити пташку воно причаїлося на гілці біля годівнички це
помітив горобець він сміливо кинувся на розбишаку кошеня впало на землю.
Самоаналіз: я виконав(ла) ці завдання так:
Математика - с. 134 №1, №2, №3, №4 (письмово); №5, №6 (за бажанням).
Англ. мова - переглянути відеоурок.
Англ. мова - переглянути відеоурок.
Четвер (14.05.2020 р.)
Укр. мова - с. 102-103 (прочитати текст кілька разів і переказати комусь із рідних); вправи 2,3 (усно); вправа 4 (письмово)Математика - виконати діагностичну роботу.
Підсумкова діагностична робота
1. Розв’яжи задачу.
У глечик вміщується 3 л води, а в каністру — в 7
разів більше. Скільки літрів води вміщується в глечик і в каністру разом?
2. Розв’яжи приклади.
2. Розв’яжи приклади.
15 + 7 · 9 = 7 · 5 – 6 · 4 =
53 – 5 · 8 = 24 : 4 +
49 : 7 =
66 – 54 : 6 = 40 –
5 · 3 + 12 =
(66 – 54) : 6 = 40 – (5 ·
3 + 12) =
3. Знайди значення виразів.
1 дм – 3 см =
4 дм + 6 см =
1 дм 8 см : 6 =
4. Накресли квадрат зі
стороною 4 см. Знайди його периметр.
Самоаналіз: я виконав(ла) ці завдання так:
Самоаналіз: я виконав(ла) ці завдання так:
Середа (13.05.2020 р.)
ЯДС - опрацювати с. 130-131 (завдання 1-4 усно); завітайте на сайт Червоної книги України та дослідіть тваринний світ, що зникає (робота в Інтернеті)Укр. мова - с. 100-102 (прочитати текст кілька разів, запам`ятати, як вітаються люди в різних країнах); вправа 2 (усно); вправи 3, 4 (письмово)
Перегляньте відео
Вівторок (12.05.2020 р.)
ЯДС - опрацювати с. 128-129 (завдання 1-4 усно); запам`ятати назви тварин, занесених до Червоної книги України.
Перегляньте відео
Перегляньте відео
Перегляньте відео
П`ятниця (08.05.2020 р.)
Любі діти, у неділю 10 травня свій день відзначатиме одна-єдина, найрідніша і найближча людина - мама. Приготуйте для мами подарунок і привітайте її.
Укр. мова - с. 99 (читати текст вправи 1); вправи 2, 3 (усно); прочитати в особах діалог.
Математика - с. 131 №2, №3, №4 (усно); №5, №6, №7, №8 (письмово); вивчити правило.
Перегляньте відеоурок
Діагностична робота
1.
Розв’яжи задачу.
У магазин завезли 6 ящиків моркви,
по 7 кг у кожному, і ще 30 кг помідорів. Скільки кілограмів овочів
завезли в магазин?
2.
Розв’яжи приклади.
7 ‧ 5 + 6 ‧ 3 = (49 + 7) : 7 =
(70 – 54) : 4 = 36 : (24 – 15) =
3. Накресли прямокутник
зі сторонами 6 см і 3 см. Знайди його периметр.
Самоаналіз: я виконав(ла) ці завдання так:
Самоаналіз: я виконав(ла) ці завдання так:
Англ. мова - переглянути відеоурок.
Четвер (07.05.2020 р.)
ЯДС - опрацювати с. 126-127 (завдання 1-4 усно)
Перегляньте відео
Укр. мова - с. 97-98 (навчитися виразно читати вірш); вправи 2, 3 (усно); вправа 4 (письмово)
Перегляньте відео
Математика - с. 130 №2, №3, №7 (усно); №4, №5, №8 (письмово); вивчити таблицю ділення на 9.
Середа (06.05.2020 р.)
ЯДС - опрацювати с. 124-125 (завдання 1-4 усно); завітай на сайт Червоної книги України та досліди рослинний світ, що зникає (робота в Інтернеті).
Укр.мова - с. 95-97 (читати текст вправи 3); вправа 5 (1, 3 крапки усно; 2 крапка письмово)
Діагностична робота
Диктант
Весна
Так учні мають написати на початку аркуша діагностичної роботи.
Записати диктант, слухаючи відео
Математика - с. 129 №1, №3, №7 (усно); №2, №4, №5, №6 (письмово); вивчити таблицю множення 9.
Перегляньте відео
Вівторок (05.05.2020 р.)
ЯДС - опрацювати с. 122-123 (завдання 1-5 усно); запам`ятати назви рослин, занесених до Червоної книги України; намалювати плакат-звернення "Збережемо рослини!".
Перегляньте відео
Укр. мова - с. 95-96 (прочитайте текст вправи 3 кілька разів); вправи 1, 2, 4 (усно)
Перегляньте відео
Математика - с. 128 №1, №2, №3, №5, №6 (усно); №4, №7 (письмово)
Понеділок (04.05.2020 р.)
ЯДС - опрацювати с. 120-121 (завдання 1-5 усно)
Перегляньте відео
Укр. мова - с.93-94 (читати текст); вправа 4 (2,3,4 крапки письмово)
Перегляньте відео
Математика - с. 127 №1, №6 (усно); №2, №3, №4, №5 (письмово); вивчити таблицю ділення на 8.
Перегляньте відео
Англ. мова - переглянути відеоурок.
Четвер (30.04.2020 р.)
ЯДС - опрацювати с. 118-119 (завдання 1-6 усно)
Перегляньте відео
Діагностична робота
Природа навесні
1.
Вибери весняне явище
природи.
а) Сонце нижче опускається
на небосхилі;
б)
з’являються плоди;
в)
на річках і ставках скресає крига.
2.
Першими з вирію
повертаються:
а) грак, чиж, жайворонок, шпак;
б) лебідь,
дрізд, дика качка, журавель,
в) ластівка,
соловей, зозуля, стриж;
3.
Випиши правильні
твердження.
·
Не
зривай квітів.
·
Забирай
додому із гнізда пташенят.
·
Ходи
стежками! Не топчи рослин!
4.
Підпиши
назви ранньоквітучих рослин.
_______________ _______________
5. Визнач послідовність змін, які відбуваються
навесні з вербою.
набубнявіють бруньки
зацвітають квіти
закінчується стан спокою
з’являються листки
з’являються листки
6. Встанови відповідність.
їжаки
линяють
метелики
вилазять зі своїх схованок
білки
прокидаються від зимової сплячки
7. Обери весняні явища у житті птахів. Запиши.
o
Відкладають
ікру;
o
насиджують
яйця;
o
будують
гнізда;
o
повертаються
з вирію;
o
линяють.
8. Запиши
назви тварин, які прокидаються від зимової сплячки.
Самооцінювання (усно)
Як тобі було виконувати завдання?
|
Мені було дуже легко.
|
Мені була потрібна допомога.
|
Мені було дуже складно.
|
Укр. мова - с. 93-94 (прочитати текст декілька разів); вправи 2, 3 (усно); вправа 4 (1 крапка письмово)
Математика - с. 126 №1, №3 (усно); №4, №6, №7 (письмово); вивчити таблицю множення 8.
Перегляньте відео
Середа (29.04.2020 р.)
ЯДС - опрацювати с. 116-117 (завдання 1-5 усно)
Перегляньте мультфільм "Це наше і це твоє. Червона фарба"
Укр. мова - с.91-93 (прочитайте текст кілька разів і перекажіть); вправа 6 (1, 2 крапки усно; 3, 4 крапки письмово).
Діагностична робота
Робота з літературним твором
Красиві слова і красиве діло
Так учні мають написати на початку аркуша діагностичної роботи.
Робота з літературним твором (прочитати текст і дати відповіді на питання письмово)
Красиві слова і красиве діло
Серед поля стоїть маленька хатина. Її побудували, щоб у негоду люди могли
сховатися й пересидіти в теплі.
Одного разу серед літнього дня захмарило й пішов дощ. А в лісі в цей час
було троє хлопців. Вони сховалися в хатинці й дивилися, як з неба ллє, мов з
відра.
Коли це бачать: до хатини біжить ще
один хлопчик. Незнайомий. Мабуть, з іншого села. Одежа на ньому була мокра, як
хлющ. Він тремтів од холоду.
І ось перший із тих хлопців, які сиділи в сухому одязі, сказав:
— Як же ти змок на дощі! Мені жаль тебе...
Другий теж промовив красиві й жалісливі слова:
— Як страшно опинитися в зливу серед поля! Я співчуваю тобі...
А третій не сказав ні слова. Він мовчки зняв із себе сорочку й дав її
змоклому хлопчикові. Той скинув мокру сорочку й одягнув суху.
Гарні не красиві слова. Гарні — красиві діла.
(В.Сухомлинський)
ЗАВДАННЯ:
1. До якого жанру відноситься даний твір?
а) вірш
б) казка
в) оповідання
2. Обери правильне міркування. Головна думка твору:
а) Добре, що у лісі є
хатина, де можна сховатись від дощу.
б) Людина красна не словами,
а добрими ділами.
в) Потрібно соромити тих,
хто не слідкує за прогнозом погоди.
3. Встанови послідовність подій у творі.
£ Хлопці сховались в хатинці у лісі і
побачили, як до хатини прибіг ще один хлопчик.
£ Третій хлопець зняв з себе суху сорочку
і дав її змоклому хлопчику.
£ Одного дня троє хлопців гуляли лісом і раптом пішов дощ.
£ Одного дня троє хлопців гуляли лісом і раптом пішов дощ.
£ Двоє хлопців поспівчували тому, хто
змок на дощі.
4. Поміркуй та продовж думку.
Гарні – красиві діла, а не
слова. Так говорять ...
Результат
діагностичної роботи
|
Значні успіхи
|
Помітний прогрес
|
Результат
з допомогою
|
Потреба уваги
та допомоги
|
Самоаналіз
|
||||
Вчитель
|
Математика - с. 125 №1, №2, №3 (усно); №5, №6, №7, №8 (письмово); вивчити таблицю ділення на 7.
Перегляньте відео
Англ. мова - переглянути відеоурок.
Вівторок (28.04.2020 р.)
ЯДС - опрацювати с. 114-115 (завдання 1-4 усно)
Перегляньте відео
Укр. мова - с. 91-92 (читати текст); вправи 1, 2, 4, 5 (усно)
Діагностична робота
Аудіювання
Кому дістався бублик
Так учні мають написати на початку аркуша діагностичної роботи.
Аудіювання (прослухати текст, дати відповіді на питання письмово на аркушах).
Математика - с. 124 №1, №2, №3 (усно); №4, №5, №6, №7 (письмово); вивчити таблицю множення 7.
Перегляньте відео
Понеділок (27.04.2020 р.)
ЯДС - опрацювати с. 112-113 (завдання 1-5 усно); зліпити з пластиліну лісові ягоди.
Перегляньте відео
Укр. мова - с. 89-91 (читати і переказувати текст); вправи 2, 3, 4 (усно); вправа 5 (письмово виконати завдання на вибір)
Діагностична робота
Списування
Солодкий дощ
Так учні мають написати на початку аркуша діагностичної роботи.
Текст для списування: підручник з укр. мови с. 27 (текст "Солодкий дощ" списати 1 і 2 абзаци)
Математика - с. 123 №2, №3, №5 (письмово); повторити вивчені таблиці множення і ділення.
Англ. мова - переглянути відеоурок.
Діагностична робота з української мови
Робота
з мовними одиницями «Частини мови»
1. В якому рядку
записані слова – назви
предметів?
а) сонце, пташка, сніг;
б) летить, падає, світить;
в) яскраве, білий, красива.
2.Познач рядок слів, які
називають ознаки предметів.
а) парта, дерево, солодощі;
б) вітряний, похмурий, червоний;
в) збирати, сушити, летіти.
3. Познач
рядок слів, які називають дії предметів.
а) вікно, книжка, стіл;
б) свіжий, холодна, весняне.
в) читати, сидіти, бігати.
4. Добери слова протилежні за
значенням
Молодий – ….,
день – …,
сміється – ….
5. Зв’яжи кожну пару слів за допомогою службових слів.
Падати, земля –
Зайчик, кущ –
Пташка, гілка –
Самоаналіз: я виконав(ла) ці завдання так:
П`ятниця (24.04.2020 р.)
ЯДС - опрацювати с. 110-111 (завдання 1-3 усно); відшукати інформацію в Інтернеті про озера Ялпуг, Біле озеро.
Перегляньте відео
Укр. мова - с. 87-89 (читати текст); вправа 2 (усно), вправа 3 (2 крапка письмово), вправа 4 (3 крапка письмово); вивчити правило.
Перегляньте відеоурок
Математика - с.122 №1, №2, №3, №4 (усно); №6, №7 (письмово); вивчити таблицю ділення на 6.
Перегляньте відеоурок
Четвер (23.04.2020 р.)
ЯДС - опрацювати с. 108-109 (завдання 1-4 усно); розповідати про правила поведінки на воді.
Перегляньте відео
Укр. мова - с. 85-87 (читати і переказувати текст); вправи 2, 3 (усно); вправа 4 (письмово); вивчити правило.
Перегляньте відеоурок
Математика - с.121 №1, №2 (усно); №3 (письмово); вивчити таблицю множення 6.
Перегляньте відео
Англ. мова - переглянути відеоурок.
Середа (22.04.2020 р.)
ЯДС - опрацювати с. 106-107 (завдання 1-4 усно); запам`ятати види луків і рослини, які ростуть на луках і поблизу водойм.
Перегляньте презентацію "Рослини луків та водойм"
Перегляньте відео
Укр. мова - с. 83-85 (читати текст «Бджілка»); вправа 2 (усно), вправа 3 (3 крапка письмово), вправа 4 (2 крапка письмово).
Математика - с. 120 №2, №3 (усно), №4, №7 (письмово); вивчити правило.
Перегляньте відеоурок
Вівторок (21.04.2020 р.)
Англ. мова - переглянути відеоурок.
ЯДС - опрацювати с.104-105 (завдання 1-3 усно); намалювати лісову галявину.
Перегляньте відео
Укр. мова - с. 83 вправа 4 (1, 4 крапки письмово; крапка 5 виразно читати вірш).
Математика - с. 119 №2, №3, №5 (усно); №4, №7 (письмово); вивчити правило.
Перегляньте відео
П`ятниця (17.04.2020 р.)
ЯДС - опрацювати с.102-103 (завдання 1-3 усно)
Перегляньте відео
Укр. мова - с.81-82 (прочитайте текст кілька разів і перекажіть); вправи 2, 3 (усно)
Перегляньте відео
Математика - с. 118 №2, №3 (усно); №5, №6 (письмово); повторити вивчені таблиці множення і ділення.
Четвер (16.04.2020 р.)
ЯДС - опрацювати с. 100-101 (завдання 1-4 усно)
Перегляньте відео
Укр. мова - с. 80-81; вправа 5 (усно), вправа 6 (письмово); вивчити правило.
Перегляньте відеоурок
Математика - с. 117 №3 (усно); №4, №5, №8 (письмово); вивчити правило.
Англ. мова - переглянути відеоурок.
Середа (15.04.2020 р.)
ЯДС - опрацювати с. 98-99 (завдання 1-3 усно); знайти в Інтернеті інформацію про лікарські рослини (с. 99)
Укр. мова - с. 78-80 (читати текст); вправи 2, 3 (усно); вправа 4 (1, 2 крапки письмово)
Переглянь відеоурок
Математика - с. 116 №1, №2, №3, №4 (усно); №5, №8 (письмово); вивчити правило.
Пройдіть тест "Множення і ділення на 5" за посиланням join.naurok.ua код доступу: 422981
Англ. мова - переглянути відеоурок.
Вівторок (14.04.2020 р.)Англ. мова - переглянути відеоурок.
ЯДС - опрацювати с. 96-97 (завдання 1-6 усно)
Переглянь відео
Укр. мова - с. 77-78 (прочитайте вірш кілька разів; навчіться читати виразно); вправи 2, 4 (усно); вправи 3, 5 (письмово); вивчити правило.
Математика - с. 115 №1,№2,№5,№7(усно);№3,№4,№6 (письмово); вивчити правило
Переглянь відео
Понеділок (13.04.2020 р.)
ЯДС - опрацювати с. 94-95 (завдання 1-6 усно)
Перегляньте презентацію і запам`ятайте, чому літні місяці отримали таку назву:
Укр. мова - с. 76-77 (прочитайте вірш кілька разів; навчіться читати виразно); вправи 2, 4 (усно); вправи 3, 5 (письмово); вивчити правило.
Уважно слухайте і виконуйте завдання відеоуроку:
Математика - с. 114 №1, №2 (усно), №4, №5, №6 (письмово); вивчити правило.
Перегляньте відеоуроки
Укр. мова - с. 75-76 (прочитай текст кілька разів і розкажи комусь із рідних про Леоніда Каденюка); вправа 4 (усно); вправа 5 (письмово).
Математика - с. 113 №1, №2 (усно); №4, №5, №6 (письмово); вивчити напам`ять таблицю ділення на 5; вивчити правило.
Переглянь відео
Потренуйся швидко і правильно обчислювати приклади!
Тренажер для усного рахунку в межах 100
ЯДС - опрацювати с. 92-93 (завдання 1-3 усно)
Укр. мова - с.74-75 (виразно читати вірш); вправи 1, 2 (усно)
Виконати завдання презентації "Речення" у зошиті (письмово)
Презентація "Речення"
Математика - с. 112 №2 (усно); № 4, №5 (письмово); вивчити напам’ять таблицю множення 5.
Переглянь відео
Англ. мова - переглянути відеоурок.
ЯДС - опрацювати с. 90-91 (завдання 1-3 усно)
Укр. мова - с. 73-74 (виразно читати вірш); вправи 1, 2, 4 (усно); вправи 3, 5 (письмово); вивчити правило
Переглянь відео
Математика - с. 111 №1, №3 (усно), № 4, №5, №6 (письмово)
Пройти тест з математики "Множення і ділення числа 4"
Переглянь відео
Обр. мист. - намалювати писанку.
Переглянь відео
ЯДС - опрацювати с. 88-89 (завдання 1-6 усно)
Укр. мова - с.71-73 (прочитай текст 3 рази і перекажи); вправи 1-2 (усно); вправа 3 (письмово).
Математика - с. 110 №3 (усно), №4, №5, №6 (письмово); вивчити напам’ять таблицю ділення на 4.
Переглянь відео
Англ. мова - прослухати аудіозаписи (с. 81 підручник), виконати вправу 2 (с. 81); вправа 1 (с. 51 у зошиті)
Аудіозапис (прослухати)
Аудіозапис (прослухати)
Понеділок (06.04.2020 р.)
П`ятниця (03.04.2020 р.)
Четвер (02.04.2020 р.)
ЯДС - опрацювати с.86-87 (завдання 1-3 усно); скласти алгоритм "Я збираюся до школи".
Укр. мова - с. 69-71 (прочитай текст 3 рази і перекажи); вправа 3 (усно); вправа 4 (письмово).
Переглянь відео
Математика - с. 109 №2 (усно), №3, №4, №5 (письмово); вивчити правило; повторити вивчені таблиці множення і ділення.
Переглянь відео
ЯДС - опрацювати с.86-87 (завдання 1-3 усно)
Переглянь відео
Укр. мова - с. 68-69 (виразно читати вірш "Писанка"); вправи 1, 2, 4 (усно), вправа 5 (письмово)
Переглянь відео
Математика - с. 108 №1, №2 (усно), №3, №4, №5 (письмово); повторити вивчені таблиці множення і ділення.
Переглянь відео
ЯДС - опрацювати с. 84-85 (завдання 1-6 усно; розповідати про правила поведінки у лісі)
Пограй у гру "Правила поведінки у лісі"
Математика - с. 107 №4, №5, №6 (письмово); вивчити напам’ять таблицю множення 4.
Переглянь відео
Укр. мова - с. 65-67 (читати і переказувати оповідання "Лесина квітка"); вправи 2, 3 (усно), вправа 4 (письмово).
Пройдіть тест з української мови. Тема: Речення.
Переглянь відео
Середа (01.04.2020 р.)
ЯДС - опрацювати с. 84-85 (завдання 1-6 усно; розповідати про правила поведінки у лісі)
Переглянь відео
Укр. мова - с. 64-67 (читати вірш "Христос воскрес" та оповідання "Лесина квітка")
с. 64-65 вправа 3 (усно); вправа 4 (крапки 1, 2, 4 - письмово, 3 крапка - усно); вивчити правило.
Переглянь відеоуроки
Математика - с. 106 №1, №4, №5, №8 (письмово); повторити вивчені таблиці множення і ділення.
Пройдіть тест з математики. Тема: Множення і ділення з числами 2, 3.
Вівторок (31.03.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с. 82-83 (завдання 1-5 усно; завдання 6), переглянути відео з понеділка 30.03.
Пройдіть тест з Я досліджую світ. Тема: Весна у живій природі.
Перейдіть за посиланням join.naurok.ua код доступу: 587813
Укр. мова – с. 62-63 (виразно читати вірші); вправа 2,3 (усно), вправа 4 (письмово); вивчити правило.
Математика – с.105 №1, 2 (усно), №5, №6, №7
(письмово), вивчити напам’ять таблицю
ділення на 3.
Пограй у гру"ТАБЛИЦЯ ДІЛЕННЯ НА 3"!
Пограй у гру"ТАБЛИЦЯ ДІЛЕННЯ НА 3"!
Переглянь відеоурок
Англ. мова - робочий зошит с. 50 (вправи 1, 2 письмово); прослухати аудіозапис та виконати вправу 2 (с. 79).
Понеділок (30.03.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с. 82-83 (завдання 1-5 усно;
завдання 6 – намалюй знак (емблему) захисту тварин)
Переглянь відеоуроки
Математика
– с.104 №2 (вивчити напам’ять таблицю
множення 3), №3, №4, №5 (письмово)
Переглянь відеоурок
Укр. мова – с. 60-62 (прочитай текст 3 рази, дай відповіді на запитання (вправи 3, 4));
вправа 5 (усно), вправа 6 (1 крапка письмово); запам’ятати написання словникових
слів черговий,
співчуття; вивчити правило.
Переглянь відеоуроки
ЯДС – опрацювати с. 80-81
Укр. мова – с.
60-61 (читати в особах), вправа
3, 4 (усно)
Математика – с. 103 №1 (усно), №2, №3, №6 (письмово), вивчити правило.
Англ. мова - с.78 (підручник), прослухати аудіозаписи
Математика – с. 103 №1 (усно), №2, №3, №6 (письмово), вивчити правило.
Англ. мова - с.78 (підручник), прослухати аудіозаписи
Переглянь відео
Четвер (19.03.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с.
78-79
Переглянь відео
Укр. мова – с.
58-60, вправа 5 (1 крапка –
усно, крапки 2, 3 – письмово), вивчити правило.
Математика – с. 102 №3 (вивчити напам’ять таблицю ділення на 2), №4 (письмово)
Математика – с. 102 №3 (вивчити напам’ять таблицю ділення на 2), №4 (письмово)
Середа (18.03.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с.
76-77 (вправа 5 – зробити аплікацію «Рибка»)
Переглянь відео
Укр. мова – с.
58-59 (читаємо 3 рази і переказуємо), вправа
3, 4 (усно).
Математика – с. 101
№ 4 (письмово), вивчити напам’ять таблиці вправи 3.
Англ. мова - с. 76, 77; пісенька і слова (аудіозаписи)
Аудіозапис (прослухати)
Аудіозапис (прослухати)
ЯДС – опрацювати с.
74-75 (у вправі 4 виконай кроки, щоб
спіймати 3 рибки. Тукс не має потрапити на синю клітинку.)
Укр. мова – с. 57-58
(читати в особах; назвати дійових
осіб оповідання)
вправа 5 (письмово), вивчити
правила.
Математика – с. 100
№2, №5 (усно), № 3, № 4 (письмово).
Понеділок (16.03.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с.
72-73
Укр. мова – с. 54-56
(читати і переказувати)
Вправа 4 (усно), вправа 5
(письмово), вивчити правила.
Математика – с. 99 №2 ( усно), № 4, № 5, №6, №8 (письмово).
Переглянути відео
П’ятниця (13.03.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с.
70-71
Укр. мова – с. 54-55 (прочитати увесь текст 2 рази)
Укр. мова – с. 54-55 (прочитати увесь текст 2 рази)
Математика – с. 98
№1 (усно), № 4, №3, №6 (письмово).
Завдання на четвер (12.03.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с. 68-69
Укр. мова – с. 52-54, вивчити закличку "Вийди, вийди, сонечко"
вправа 1 (с. 53 читати), вправа 3 (с. 54 письмово)
Математика – с. 97 №1 і №2 ( усно), №3 і № 4 (письмово).
Переглянути відео
Понеділок (17.02.2020 р.)
ЯДС
– опрацювати с. 44-45
Укр.
мова – с. 39-40
вправа 4 (3 крапка письмово)
Математика
– с. 87 №2 (усно), №5, №6.
Вівторок (18.02.2020 р.)
Математика –
с. 88 № 3, №4
Укр. мова – с. 40-41 (виразно читати)
вправа 4 (крапка 1 письмово)
ЯДС –
опрацювати с. 46-47
Середа (19.02.2020 р.)
ЯДС
– опрацювати с. 48-49
Укр.
мова – с. 41-42 (виразно читати вірші)
вправа 5 (1 крапка письмово)
Математика
– с. 89 №1-3 (усно), №4, 6 (письмово)
П’ятниця (14.02.2020 р.)
ЯДС
– с. 43 (опрацювати)
Математика
– с. 86 №2, 3 (усно), № 4 (письмово)
Укр.
мова – с. 38-39 (читати і переказувати)
вправа 2, 3 (усно)
Переглянути відео
Четвер (13.02.2020 р.)
ЯДС
– с. 42 (опрацювати)
Укр.
мова – с. 37 – 38 (вивчити правило)
вправа 4 (письмово)
Переглянути відео "Пам’ятки України"
Середа (12.02.2020 р.)
ЯДС
– опрацювати тему «Хто такі
видатні українці?» (с. 40-41)
Укр.
мова – с. 35-36 (читати і переказувати)
вправа 2 (усно)
Математика
– с. 85 №2, 3, 4 (письмово)
Переглянути відео "Видатні українці"
Вівторок (11.02.2020 р.)
Понеділок (10.02.2020 р.)
Математика –
с. 83 № 3, №4 (письмово), с.84 № 2 (усно; поняття круг, коло, куля)
Укр. мова – с. 33-34 (вправа 1 – прочитати
діалог, вправа 3 – опрацювати текст і
дати відповіді на запитання)
вправа 5 (крапки 1, 2, 3
письмово)
ЯДС –
опрацювати тему «Хто такі герої?» (с. 38-39)
Переглянути відео
ЯДС
– опрацювати «Підсумуємо. Я серед людей»
с. 36-37
Укр.
мова – с. 32-33
вправа 5 (1, 2 крапка письмово)
вправа 7 (1, 2 крапка письмово)
Математика
– с. 82 №2, 3 (письмово)
П'ятниця (07.02.2020 р.)
ЯДС – с. 35 (опрацювати)
Математика – с. 81 №2, 3, 5 (письмово)
Укр. мова – с. 31-32 (читати і переказувати)
Прослухати білоруську народну казку "Легкий хліб" (аудіоказка)
Четвер (06.02.2020 р.)
ЯДС – с. 34 (опрацювати)
Укр. мова – с. 29 – 30 (читати)
вправа 4 (1, 2, 3 крапки письмово)
вправа 5 (усно)
вправа 6 (письмово)
Переглянути відео "Кругообіг добра в природі"
Середа (05.02.2020 р.)
ЯДС – опрацювати тему «Які існують правила?» (с. 32-33)
Укр. мова – с. 27-29 (читати і переказувати)
вправа 4 (1 крапка письмово)
Математика – с. 80 №2, 3, 4 (письмово)
Вівторок (04.02.2020 р.)
Математика – с. 79 № 3 (усно), №4, 8 (письмово)
Укр. мова – с. 25 – 27 вправа 1, 4 (читати)
вправа 3 (1, 3 крапка письмово)
ЯДС – опрацювати тему «Що об’єднує людей?» (с. 30-31)
Понеділок (03.02.2020 р.)
ЯДС – опрацювати тему «Що я ціную?» (с. 28-29)
Укр. мова – с. 23-24 оповідання «Як сходить сонце» (читати)
с. 25 опрацювати завдання 4 (2 крапка письмово),
вправа 6 (2 крапка письмово).
Немає коментарів:
Дописати коментар